BMW e36/8
Bmw z3 w nadwoziu Coupé czyli dokładniej mówiąc e36/8.
Znajdujący się w niej silnik to sześciocylindrowe wolnossące R6 m52b28tu na podwójnym vanosie jest to klasyczne 2.8 w benzynie o maksymalnej mocy 142 Kw czyli 193 koni mechanicznych oraz momencie niespełna 280 niutonometrów i przyspieszeniem poniżej 7 s do 100.
Jest to egzemplarz w kolorze topasblau mettalic z przełomu 1999 i 2000 roku, napędem na tylne koła z fabrycznie montowaną 25% szperą typu torsen oraz manualną skrzynią biegów ZF.
Maksymalna prędkość samochodu wynosi 231km/h. Waga bez obciążenia: tona 260.
Wykonane modyfikacje: zawieszenie gwintowane MTS gold z camper plate do regulacji kątu kół przednich, felgi BBS RK 502/508 8,5j oraz 10J, tarcze hamulcowe oraz zaciski przednie z bmw e46 330i/d, poliuretanowe tuleje mocowania dyfra i przednich wahaczy, zimny dolot powietrza poprowadzony ze zderzaka simota,
zmiana przedniego zderzaka na wersje z z3M, lusterka z z3m, cały tunel środkowy oraz fotele i zegary na z3m, short shifter, rozpórka kielichów z przodu.
Wersja Coupé miała 2,7 raza większą sztywność niż roadster, co dodaje praktyczności do przyjemności w prowadzeniu oraz bardzo nietypowego opakowania, które prezentuje się jeszcze lepiej na żywo 💙.