Mercedes w115
Witam!
Mercedes w115 jest w trakcie renowacji, a w zasadzie odbudowy i budowy Mercedesa w115 jakie mogło by powstać, gdyby firma AMG wzięła go na warsztat.
A skoro tak się nie stało. To po długim namyśle i wyprodukowanych szt tego modelu, stwierdziłem, ze zbuduje sam z mojej wyobraźni 115’tke używając części tylko z Mercedesa. A wiec do tej pory, użyłem części z 4 różnych Mercedesów w tym oryginalne AMG w210 z oznaczeniem silnika m113
23012023 kolejny etap prac, silnik ze skrzynia na miejscu, zmieścił się kompresor klimatyzacji,
Teraz tył, a i kolumna kierownicy tez jest gotowa w245, i jest regulowana przód ty, góra dół
To teraz tył, z wnęki koła zrezygnowałem, będzie potrzebne miejsce na tłumik, miejsce na akumulator, i podpalanie, szlifowanie i jak widac na zdjęciach
Teraz tylne zawieszenie, przełożenie jest od diesla, a potrzebne od benzyny, można kupić taki most, ale po co skoro mam, całe zawieszenie z w210. Niestety zawieszenie jak i most nie pasują, nawet przeróbki nic nie dadzą, bo po prostu nie da się go zamontować. Tak wiec zwieszenie zostaje oryginalne, most założę od benzyny.
30,05.2023
Prace trwają, blacharka skończona, Epoksyd położony na całe auto, teraz odpoczywa. Zająłem się zawieszeniem, czyszczenie, rozbieranie, ogólnie rozbieram na części, śruby do galwanizacja, wahacze, belki miały iść do piaskowania, ale zostaną oczyszczone chemia, tulejki gumowe, łożyska wyjęte, po malowaniu wyprasuje nowe, silnik tez jest już w proszku, rozebrany do wyjęcia panewek.
Auto jest po lakierniku i zaczyna się składanie, tylne zawieszenie zostało oczyszczone i malowane proszkowo, wymieniłem wszystkie tuleje, gumy, łożyska kół, nowy hamulec ręczny, szczęki sprężynki, nowe tarcze i linki ręcznego hamulca, nowe klocki i zaciski po regeneracji. Przednie zawieszenie: malowanie proszkowe, nowe tuleje, śruby, sworznie, łożyska, tarcze hamulcowe, klocki i zaciski po regeneracji, 4 zaciski hamulcowe zostały oryginalne, rurki hamulcowe, linki ręcznego, układ zasilania gotowe.
Zaczęły się prace wewnątrz auta, instalacja elektryczna, pedaliera, kolumna kierownicy na miejscu, drzwi kierowcy, napęd szyby, tj silniczek prowadnice, chromy, zamki cięgna, plastiki uszczelki, wyklejone guma butylowa na gorąco, wszystko skręcone nowymi śrubami, centralny zamek, zamontowany, dołożyłem lampki, spod biały, tył czerwony, tyle drzwi kierowcy.
Tylne pasażera, te sama czynności, okazało się, ze centralny i ogranicznik drzwi kolidują z napędem podnoszenia szyb, będą modyfikacje, na szczęście nie w drzwiach.tylne szyby oklejone folia.
Bagażnik, zamek zamontowany, lampy i podświetlenie tablicy, tyle w bagażniku, póki co, jest magazyn części. 27.11.2023 modyfikacje zrobione. Instalacja wyprowadzona i podłączona w drzwiach, podsufitka uszyta z wybranego materiału. Boczki słupków a i b, w trakcie oklejania, zmiana koloru pasów bezwładnościowych.